Семинари

ное. 1

Навършихме 15 години

Навършихме 15

Петнадесет години бизнес посветен на вас, нашите клиенти!
Петнадесет години, подпомагани от вас , нашите партньори!
Петнадесет години работа в екип!
 

Клиентите са нашата малка тайна, няма да ги споменаваме поименно, но те знаят колко ги ценим и как се радваме на тяхното развитие. Развихме се и ние с тях през годините, без да заливаме новините с реклама за нас, но сега на 15 ще се похвалим :

  • Лицензирани от КФН финансови институции – Инвестиционни посредници, Управляващи дружества и алтернативни фондове, компании листнати на БФБ, емитенти на облигации , застрахователни брокери с активи над 218 млн.лв
  • БФБ (SPO) – листване, на компании търгувани на борсата с капитализация 273 млн.лева.
  • ИТ компании и високо квалифицирани фрийленсъри лидери в технологичните услуги.
  • Фармацевтика, медицина и специализирани медицински изделия и консумативи.
  • Холдингови дружества притежаващи бизнеси в България, Румъния, Гърция, Северна Македония и др.
  • Хандбал, Автомобилизъм, Голф, Тенис са спортните ни клубове, които добавят колорита в нашият портфейл с доза адреналин, дисциплина и социална отговорност.
  • Рекламни агенции и медийни компании .

Те ни се довериха, защото сме независими, лоялни, компетентни и последователни в годините ние СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРИМ!

юли 13

Иво Сеизов излиза от СД на Интеркапитал Маркетс АД

Уважаеми клиенти, партньори и приятели,

Воден от ценности като приятелство, съпричастност и идеология за живота и финансовите пазари,  различни от бизнес закономерностите, подадох приятелска ръка и станах част от борда на директорите на инвестиционен посредник Интеркапитал Маркетс АД. С изпълнен житейски ангажимент се радвам да ви съобщя , че ИКМ завърши сформирането на 5 членен „Съвет на директорите“ , одобрен от КФН, с което приключи и моето присъствие в единствената структура извън мой контрол и съвместни бизнес начинания. След излизането ми от управлението на Евро-Финанс АД и ЕФ Асет Мениджмънт АД през 2015г. съм посветен и отговорен единствено за бизнесът и развитието на  Кепитъл Адвайзър:

  • www.advisor.bg – счетоводство, аутсорсинг и финансови решения
  • www.motivation.bg – човешки ресурси и персонал
  • www.thepoint.bg- -тенис, спорт мениджмънт и физическа кондиция

С пожелания за просперитет,

Иво Сеизов

юни 12

Петролът – икономика или политика

Петролът – суровина или лост за управление

В условията на гео-политическата обстановка, петролът зае основно място в новинарските емисии, но доколко качеството му на енергийна суровина , към която са чувствителни хората не се използва за управление на политическата криза ?

Кое е водещото, икономиката да се развива или да се управяват психологическите нагласи на избирателите

Петролът поскъпва, но какви са фактите

  1. Когато поскъпва на международните пазари, цената му се отразява моментално по бензиностанциите, под претекст, че се купуват нови количества на високи цени.
  2. Когато цената на борсите се понижава, тогава нашите бензиностанции имат още от стария, „скъп“ петрол като количества.
  3. Термините хеджиране, дългосрочни договори и фиксирани количества не съществуват в нашата икономика

 

Бенчмаркът - CL.1 NYMEX

Петрол тип Brent (future) – Използва се за определяне на цената на две трети от международно търгуваните доставки на суров нефт в света. Това е една от двете основни референтни цени за покупки на петрол в световен мащаб, а другата е West Texas Intermediate (WTI) . Популярните медийни препратки към „Brent crude“ обикновено се отнася до фючърсната цена на ICE Brent crude oil.

Има ли печеливш?

На практика правителството има полза от високи цени на горивата, защото така ще напълнят приходната част на бюджета, доста по рано отколкото компенсацията за инфлация.

Компенсациите

25 стотинки за литър – прах в очите за избирателите, защото реално нито фирмите , нито основните потребители ще ги ползват поради ограничения

Бизнесът

Бизнесът ще трябва да компенсира поскъпването на енергоносителите, като пряк разход, който се отразява на себестойността на услугите или продукцията, като намали маржа на печалбата, повиши цените с риск да се лиши от някои клиенти или като намали потреблението, което води до свиване на обемите.

Колко и за какво плащаме

Единична цена 3.55
Количество 66.36
Обща сума 235.58
ДДС 39.26
Акциз 47.12
Нетна сума 149.20
Приходи в бюджета 86.38
В полза на държавата 58%

Акциз – Акцизите са една от най-старите форми на облагане с косвени данъци. Въведени още през 17 век, те представляват надбавка към цената на стоката, която потребителят заплаща при покупката. Това именно ги прави лесна за администриране данъчна форма.

Данък добавена стойност – ДДС е косвен данък, тоест той се дължи на държавата от трето лице, за чиято сметка в действителност е данъкът. Продавачът го внася в бюджета, но в действителност той се плаща от купувача, тъй като е включен в цената на стоките. ДДС до голяма степен определя равнището на цените на стоките.

За допълнителна информация :

3 + 4 =

май 20

Работно време и контакти за комуникация

Уважаеми клиенти и партньори, приятели,

 

Информираме ви, че с оглед предстоящия празник 24.05.2022 офисът на Адвайзър ще бъде затворен на 23.05.2022г. /понеделник/.

 Ще бъдем отново на линия на 25.05.2022г. /сряда/.

Каналите за комуникация с нас през празничните дни, така и в нормално работно време остават на ваше разположение както следва:

Работа с клиенти 24/7

+ 359 879 166 990

Работа с клиенти 24/7

office@advisor.bg

Работа с клиенти 24/7

+ 359 879 166 990

Работа с клиенти 24/7

+ 359 879 166 990

За допълнителна информация :

11 + 3 =

окт. 12

Кепитъл адвайзър ЕООД е бенефициент по BG16RFOP002-2.073-23847-C01

Проект и главна цел:

Преодоляване недостига на средства и липсата на ликвидност, настъпили в резултат от епидемичния взрив от COVID-19

Номер на АДПБФП:

BG16RFOP002-2.073-23847-C01

Бенефициент:

Кепитъл Адвайзър ЕООД

Обща стойност:

10 000.00 лв., от които 8 500.00лв.европейско и  1 500.00лв. национално съфинансиране.

Начало: 29.09.2020г.

Край: 29.12.2020г.

мар. 16

Услуги в рамките на извънредната ситуация

Уважаеми клиенти и партньори, приятели,

 

Информираме ви, че екипът на Адвайзър е на линия с нормално работно време и численост на състава.

Надяваме се да запазим статуса, преминавайки през кризата и ви уверяваме, че изпълняваме поетите ангажименти в съответните обеми и срокове.

Годишно приключване и данъци

Обръщаме се към вас с молба за съдействие в частта, която касае преглед, одит или одобрение по документите за годишните отчети на фирмите за 2019г., за да спазим всички нормативни срокове, които засега са без изменение.

 

Комуникация с нас:

Продължаваме да комуникираме с вас по обичайните канали с най-нисък приоритет на личните контакти.   

Имаме готовност, при необходимост, да продължим работата си и отдалечено.

Моля, не се колебайте да се свързвате с нас независимо от причината!

Оставаме на разположение.

Клиентите на Advisor.bg  могат да използват денонощна гореща телефонна линия +359 879166 999 за консултации и съдействие.

За допълнителна информация :

7 + 11 =