FinTegrity by Advisor.bg
Ние предлагаме автоматизиране и дигитализиране на процесите на финансово счетоводно отчитане, като посредством платформа за онлайн операции, автоматично и алгоритмично осчетоводяване, OCR технология за разчитане на фактури, XML импорт на банкови операции се постига ефективна връзка между основната ви CRM/ERP система и счетоводната програма. Така, повече от 80% от операциите ще бъдат осчетоводявани предварително в онлайн системата, където мениджмънта ще има контрол и мониторинг на процесите, а последващия импорт в счетоводната програма ще регистрира записите за генериране на счетоводни отчети и справки. Към момента имаме разработен интерфейс за комуникация с основните счетоводни програми, като Микроинвест/Делта Про, Бизнес навигатор, Пасос, WorkFlow и др.
Интеграцията на софтуерни решения за финансови институции е ключов фактор за повишаване на ефективността и прозрачността на финансовите операции. Чрез иновационни технологии и автоматизация, финансовите институции могат да минимизират грешките, да ускорят процесите и да осигурят надеждност на данните. Системите, адаптирани към специфичните нужди на сектора, предлагат интегрирани решения за управление на риска, клиентско обслужване и съответствие с регулаторните изисквания. Сигурността и гъвкавостта на новите финансови технологии дават възможност на институциите да се фокусират върху стратегическото си развитие, предоставяйки иновации, които подобряват клиентското изживяване и оптимизират ресурсите.
Счетоводство и борсови транзакции
Кои са нашите клинети
Финансови институции, борсови инвеститори, портфолио мениджъри, застрахователни посредници и други, ползващи както платформи за обслужване на клиенти, web базирани решения и специализирани програми за дейността си, така и счетоводни програми за подаване на ДДС справки, изготвяне на финансови отчети и др, в зависимост на изискванията на Закона за счетоводството,
Focus
Обслужване на специфични дейности
Фактуриране на сделки и услуги
Първични счетоводни документи
Импорт на сделки, вноски и тегления
Банкови плащания
Репортинг мениджмънт
Справки КФН/БНБ/ФКИ/НАП
Годишни финансови отчети
Umbrela
Цялостно финансово обслужване
Пълно счетоводно обслужване
Сетълмент и плащания в ЦД
Ликвидност и падежи на сделки
ТРЗ – ведомости, заплати, осигуровки
Репортинг регулатори – БНБ, КФН, ФКИ
Имплементация и внедряване на пазари, технологии и платформи
Човешки ресурси и подбор на персонал
Hybrid
Co-working & Consulting
Съчетание между работа на ваш служител в нашата споделена офисна зона и директния поглед и подкрепа на наш експерт в областта на счетоводството и финансовите пазари.
Подходящо за специалисти, които имат необходимост да повишат занания и умения в сферата на финансовото обслужване.
Аутсорсинг на операции
Оптимизирайте разходите
Много операции във финансовата индустрия са свързани със специфични дейности и наемане на високо-платени специалисти. Прехвърляйки част от тези дейности като, счетоводство, репортинг, управление на сетълмента, компанията муже да носочи фокусът си върху бизнес развитието и облсужване на клиенти и инвестиции.
15 Години в бизнеса
Ние се ползваме с довериеето на нашите клиенти, които повериха техните си финанси и данъци.
- инвестиционни посредници
- управляващи дружества
- алтернативни фондове
- публични компании
Регулаторен репортинг
- БНБ -месечни и тримесечни отчети
- КФН – капиталова адекватност и счетоводни отчети
- ФКИ – справки за клиетски активи
- ESMA – XML докладване на алтернативни фондове и управляващи дружества
Централен депозитар
- Управление на сетълмент по сделки с акции в регистрите на депозитаря
- Регистрационни сделки
- Депозитарни разписки и справки
Данъци
- ДДС справки и проверки
- ГДД и статистически форми
- НОИ и НАП представителство
Контакт
Връзка с нас
Очакваме вашите въпроси и коментари за услугите и дейностите ни
Advisor.bg
Адвайзър e финансов бутик с повече от 15 години успешен бизнес в областта на счетоводството, заплащането на труда, одита, финансовото консултиране и инвестиционно банкиране.
Контакт
Адрес:
София 1309
бул.Ал.Стамболийски
N0 235, ет.1 офис 1
Телефони:
+ 359 879 166 990
+ 359 2 964 1725
Работно време
09:00 - 18:00
Кариера Бек – офис
Присъединете се в света на финасовите операции, сделките с ценни книжа, тяхната връзка със счетоводството и кариерното развитие. Сесията е посветена...