Семинари

ное. 21

Хазарт или инвестиции – Дискусия трета

Хазарт или инвестиции - Дискусия трета

 

 

 

Вход свободен

Кога?

Четвъртък, 28 Ноември –  18:30ч.

Къде?

София, бул. Ал. Стамболийски 235,

ет.1, офис 1

Експертите

Иво Сеизов

Иво Сеизов

Финансов брокер

Той е преминал през всички нива във финансовия бизнес, от служител бек офис, валутен дилър и брокер на акции, до собственик на инвестиционен посредник и консултант по финансови и инвестиционни стратегии. Вярва, че добре планираната инвестиция или сделка е изградена от знания, усет и хазартен нюх.

Теодора Новева

Теодора Новева

Организационен психолог - кариерен консултант

Тя е двигателят на Хюмън Адвайзър и вярва, че човешкият ресурс може да бъде най-силното корпоративно оръжие или да се превърне в ахилесовата пета на бизнеса.

Г-жа Новева е магистър по трудова и организационна психология от СУ. Притежава дългогодишен управленски опит като икономист в сферата на строителството, здравеопазването, холдинговите структури.

u

Защо да участвам?

  • Каква е разликата между хазарт и борсова търговия?
  • Какво е да си спекулант или комарджия?
  • Перспективи за развитие в тези индустрии?
  • Искам ли да бъда успешен?
  • Професия – личен живот, как да балансирам?
  • Рискове и очаквани резултати?
  • Как се формират печалбите?

За кого е подходяща дискусията

Поканени са всички интересуващи се професионално от развитие в сферата на финансовите пазари, игралната индустрия и инвестициите

Студенти, професионалисти, инвеститори и брокери и юристи, заповядайте да дискутираме свободно темите в областта на фонансовата и хазартната индустрия, които ви вълнуват.

The Next Steps

Консултация относно кариерното ми развитие
Изготвяне на CV и Cover letter
Професионален стаж, в компания партньор
Съдействие за намиране на работа
За въпроси към нас за събитието

4 + 3 =

Безплатно записване

Записването е безплатно, изисква се единствено регистрация.

След популване на вашата заявка, ще получите имейл с потвърждение от нас

* местата са ограничени

окт. 16

Дискусия втора – Архитектурна среща

Дискусия втора - АРХИТЕКТУРНА СРЕЩА

Кариера в строителството и пътят към реализацията - разговори на чаша вино с архитекти и дизайнери

 

 

 

Вход свободен

Кога?

Четвъртък, 31 октомври –  18:30ч.

Къде?

София, бул. Ал. Стамболийски 235,

ет.1, офис 1

Експертите

Георгия Рачева

Георгия Рачева

Архитект

Тя е архитект, дизайнер, художник и… вдъхновител

Дипломиран архитект в специалност „Архитектура на сгради и комплекси“, тя преминава през редица оперативни позиции ангажирани със строителството на обществени сгради. Арх. Рачева в момента ръководи строителството на Център за деца с онкохематологични заболявания в община Костиброд, който ще бъде първият на Балканите. Част е от екипа на архитектурно бюро – IAM Architecture studio.

Теодора Новева

Теодора Новева

Организационен психолог - кариерен консултант

Тя е двигателят на Хюмън Адвайзър и вярва, че човешкият ресурс може да бъде най-силното корпоративно оръжие или да се превърне в ахилесовата пета на бизнеса.

Г-жа Новева е магистър по трудова и организационна психология от СУ. Притежава дългогодишен управленски опит като икономист в сферата на строителството, здравеопазването, холдинговите структури.

u

Защо да участвам?

  • Как да се реализирам?
  • Какво е да си архитект?
  • Перспективи за развитие?
  • Искам ли да бъда като тях?
  • Какви са стъпките към успешна кариера?
  • Професия – личен живот, как да балансирам?

За кого е подходяща дискусията

Поканени са всички интересуващи се професионално от развитие в сферата на строителството, архитектурата, ландшафта и дизайна.

Студенти, професионалисти, инвеститори и брокери на имоти, заповядайте да дискутираме свободно темите в областта на строителството и архитектурата, които ви вълнуват.

The Next Steps

Консултация относно кариерното ми развитие
Изготвяне на CV и Cover letter
Професионален стаж, в компания партньор
Съдействие за намиране на работа

Вино и настроение по избора на

За въпроси към нас за събитието

11 + 5 =

Безплатно записване

Записването е безплатно, изисква се единствено регистрация.

След популване на вашата заявка, ще получите имейл с потвърждение от нас

* местата са ограничени

окт. 6

Дискусия първа – Финансовите пазари

Финансовите пазари (част 2)

 

 

 

пари
инвестиции
кариера и
чаша вино 🙂
Вход свободен

За кого е подходяща дискусията

Поканени са всички интересуващи се от инвестиции и търговия с акции, петрол, валутни контракти и алтернативни финансирания.

Студенти, професионалисти, трейдъри и спекуланти, заповядайте да дискутираме свободно темите в областта на парите, които ви вълнуват.

Кога?

Четвъртък, 10 октомври –  18:30ч.

Четвъртък, 24 октомви – 18,30ч (част втора)

Къде?

Заповядайте в нашия офис:

София, бул. Александър Стамболийски 235,

ет.1, офис 1

u

Защо да участвам

Почерпете опит от хора с реална практика в търговията с финансови инструменти и инвестиции

j

Записване

Записването е безплатно, изисква се единствено регистрация.

Моля, попълнете заявка от тук.

* местата са ограничени

 

За въпроси към нас за събитието

5 + 4 =

Кой ще участва

Водещи на дискусията са специалисти с практически опит и знания в управлението на финансови активи.

Иво Сеизов

Иво Сеизов

Брокер на ценни книжа

Доказан професионалист в сферата на финансовите пазари и инвестициите, заемал позицията Изп. Директор на инвестиционните посредници СТС Финанс АД, Булброкърс ЕАД и Евро-Финанс АД, а също така и в управляващо дружество Еф Асет Мениджмънт АД. Основател на  Advisor.bg

Кирил Гарчев (CFA)

Кирил Гарчев (CFA)

Инвестиционен консултант

Кирил Гарчев е експерт в областа на търговията с финансови инструменти, като е заемал длъжност – Главен дилър в инвестиционния посредник Булброкърс АД, а в момента е портфолио мениджър на ОББ Асет Менидмънт.

Настроение с вина от: Balaban Wine Bar & Shop

окт. 22

Продажбата на Файнекс е финализирана

„С приключване на този проект, ние ще фокусираме нашата дейност в управление на човешките ресурси и цялостно корпоративно обсужване, включващо счетоводство,  трз и консултации на мениджмънта, като малка, но тясно профилирана фирма“.

Advisor.bg финализира сделката за продажбата на инвестиционния си посредник Файнекс.

С решение на КФН от 18.10.2018г. се разрешава на Кристина Бояджиева да бъде вписана като управител на инвестиционния посредник на мястото на Иво Сеизов. Така, след като през ноември миналата година, бяха продадени 100% от дяловете в дружеството на група инвеститори и мениджъри от технологични компании, сега с изтичане на (ex.transaction) и излизането на собственика на Advisor.bg Иво Сеизов от управлението, сделката е официално финализирана.

От основаването и лицензирането на Файнекс през 2015 година, дружеството изгради инфраструктура и работещи системи съобразно регулациите КФН и имплементацията на Mifid 2. Промяната на акционерното структура има за цел, надграждането на вече изградената база и концентриран бизнес за частни клиенти в сферата на инвестиционното банкиране и управление на активи в посока разгърнато в рамките на ЕС ползващо обвързани агенти – (Tied agents) ритейл обсужване.

Към момента, Файнекс обслужва клиенти посредством платформи и кореспондентски отношения с Интертакапитал АДInteractive brokers UK, www.dearmarkets.com, за търговия с акции, фючърси и валута.  Член е на Централен депозитар, SWIFT и Фонда за Компенсиране на инвеститорите.

май 8

Декларация по чл. 15, ал. 1 от ЗЗБУТ

Обръщаме внимание също така на санкциите за неспазване на горните разпоредби, които достигат до 15 000лв.

Уважаеми клиенти,

По повод актуални изменения на нормативни актове от 2018г., ви уведомяваме следното:

  1. По отношение спазване на разпоредбите на Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ):

Във връзка със спазването на чл. 15, ал. 1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ) декларация по този член се подава от юридическите и физическите лица, които самостоятелно наемат работещи, и от юридическите и физическите лица, които ползват работещи, предоставени им от предприятие, което осигурява временна заетост. Съгласно настоящата редакция на чл.15, ал.1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (бр. 12 от 12 февруари 2010г.) от задължението за подаване на декларация са освободени само лицата, които за своя сметка работят сами.

Декларацията е годишна и се подава в териториалните дирекции „Инспекция по труда“ по седалище и адрес на управление на предприятието.

Съгласно §1 от Допълнителната разпоредба на Наредба № 3 от 23 февруари 2010 г. „промяна в обстоятелствата, подлежащи на деклариране“ е промяна в декларираните обстоятелства по Раздел I, т. 1 и 2; Раздел II, т. 7,8 и 9; Раздел IV, Част І, т. 22, 24 , Част II, т. 25, Част IV, т. 33 от декларацията. Това са промени свързани с:

  • наименованието, седалището и адреса на управление на ЮЛ/ФЛ;
  • основната и спомагателната дейност на предприятието, поделенията, големината на предприятието;
  • работните места, свързани с работа на открито, под земята, във въздуха, на и под водата;
  • опасностите, създаващи риск за здравето и безопасността;
  • необходимостта от използването на лични предпазни средства;
  • работните места с видеодисплеи.

Нова декларация може да бъде подадена и при промяна на кое да е друго от декларираните обстоятелства, свързана с подобряване или изменение на условията на труд в предприятието.

 

В тази връзка ви информираме, че в срока за 2018г. сме подали декларация по чл.15 ал.1 от ЗЗБУТ за тези от вас, за които имаме информация за променени обстоятелства през 2017г. по гореизброените точки.

 За останалите не възниква задължение за подаване на декларация през 2018г.

Обръщаме внимание, че съгласно чл.25 ал.1 от ЗЗБУТ „Работодателите осигуряват обслужване на работещите от регистрирани служби по трудова медицина“. В тази връзка ви информираме, че Адвайзър може да съдейства на тези от вас, които нямат такова обслужване и желаят да се възползват.

май 8

Декларация по чл.15 от ЗЗБУТ

Обръщаме внимание също така на санкциите за неспазване на горните разпоредби, които достигат до 15 000лв.

Уважаеми клиенти,

По повод актуални изменения на нормативни актове от 2018г., ви уведомяваме следното:
1. По отношение спазване на разпоредбите на Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ):

Във връзка със спазването на чл. 15, ал. 1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ) декларация по този член се подава от юридическите и физическите лица, които самостоятелно наемат работещи, и от юридическите и физическите лица, които ползват работещи, предоставени им от предприятие, което осигурява временна заетост. Съгласно настоящата редакция на чл.15, ал.1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (бр. 12 от 12 февруари 2010г.) от задължението за подаване на декларация са освободени само лицата, които за своя сметка работят сами.
Декларацията е годишна и се подава в териториалните дирекции „Инспекция по труда“ по седалище и адрес на управление на предприятието.
Съгласно §1 от Допълнителната разпоредба на Наредба № 3 от 23 февруари 2010 г. „промяна в обстоятелствата, подлежащи на деклариране“ е промяна в декларираните обстоятелства по Раздел I, т. 1 и 2; Раздел II, т. 7,8 и 9; Раздел IV, Част І, т. 22, 24 , Част II, т. 25, Част IV, т. 33 от декларацията. Това са промени свързани с:
• наименованието, седалището и адреса на управление на ЮЛ/ФЛ;
• основната и спомагателната дейност на предприятието, поделенията, големината на предприятието;
• работните места, свързани с работа на открито, под земята, във въздуха, на и под водата;
• опасностите, създаващи риск за здравето и безопасността;
• необходимостта от използването на лични предпазни средства;
• работните места с видеодисплеи.
Нова декларация може да бъде подадена и при промяна на кое да е друго от декларираните обстоятелства, свързана с подобряване или изменение на условията на труд в предприятието.

В тази връзка ви информираме, че в срока за 2018г. сме подали декларация по чл.15 ал.1 от ЗЗБУТ за тези от вас, за които имаме информация за променени обстоятелства през 2017г. по гореизброените точки.

За останалите не възниква задължение за подаване на декларация през 2018г.

Съгласно чл.25 ал.1 от ЗЗБУТ „Работодателите осигуряват обслужване на работещите от регистрирани служби по трудова медицина“. В тази връзка ви информираме, че Адвайзър може да съдейства на тези от вас, които нямат такова обслужване и желаят да се възползват.